بهترین صفحه سنگ برش - قیمت و خرید

مطالب بدرد بخور برای کاربران از همه جا

بهترین صفحه سنگ برش - قیمت و خرید

۹ بازديد

دیسک یا صفحه سنگ به عنوان بخشی از دستگاه فرز برای برش دادن مصالح سخت و ضخیم استفاده می‌شود. این دیسک‌های مسطح و گرد شبیه به DVD هستند که قادر به برش و سمباده کردن چوب، بتن، سنگ و انواع فلزات مانند آلومینیوم و فولاد می‌باشند. این ابزار یک صفحه است که در آن میلیون‌ها دانه میکروسکوپی به یکدیگر پیوند خورده‌اند و هر دانه مانند یک برش‌دهنده یا ابزار سمباده عمل می‌کند. وقتی که این دانه‌ها با سطح مورد نظر در ارتباط باشند، لبه‌های تیز میکروسکوپی آن‌ها می‌تواند سطح را سمباده و برش دهند.

تفاوت صفحه برش سنگ و آهن

تفاوت این دو در اندازه ضخامت صفحات است. صفحه برش نازک‌تر از صفحه سمباده می‌باشد. معمولا صفحات سنگ یا سمباده حداقل ۱٫۴ اینچ ضخامت داشته و توانایی تحمل فشار زیادی را ندارند. دیسک‌های نازک یا صفحه برش آهن بسیار شکننده هستند و به راحتی خرد می‌شوند. به همین دلیل در هنگام کار با آن‌ها باید از محافظ صورت استفاده کرد. از طرف دیگر دیسک‌های ضخیم‌تر ایمنی بیشتری دارند اما در هر دو صورت باید از محافظ برای صورت استفاده شود. همچنین لازم به ذکر است سرعت صفحات ضخیم‌‎‌تر پایین‌تر می‌باشد.

بهترین صفحه سنگ برش
بهترین صفحه برش را در فروشگاه های مختلف میتوان انتخاب کرد. از جمله فروشگاه های انلاین که شرکت معتبر و با سابقه درخشانی است بارمان تجارت رایان است که سالهاست در این زمینه و سایر ابزارالات صنعتی فعالیت دارد و خدمات ارزنده ای به صنعتگران ارائه می نماید.

انواع صفحه سنگ

صفحه‌های سنگ به صورت کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • صفحات برش
  • صفحات ساب

صفحه برش آهن

صفحات برش برای برش دادن متریال‌های فولادی و شکل دادن به آن‌ها استفاده می‌شوند؛ از همین‌رو به آن‌ها صفحه برش آهن نیز می‌گویند.
اکثر صفحات برش آهن در قطر ۱۸۰ میلی‌متر و ضخامت ۱٫۸ میلی‌متر می‌باشند.
اکثر صفحات برش سنگ در قطر ۲۳۰ میلی‌متر و ضخامت شش میلی‌متر می‌باشند.
اکثر صفحات مینی برش آهن در قطر ۱۱۵ میلی‌متر و ضخامت یک میلی‌متر می‌باشند.

صفحه سنگ ساب

ساب در تعریف عامیانه یعنی سایش دادن و تغییر شکل ظاهری برای متریال‌های مختلف! صفحه‌های ساب به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • صفحه‌های ساب دستی
  • صفحه‌های ساب ماشینی

صفحات ساب دستی

صفحات ساب آهنگری برای برش‌دادن متریال‌های مختلف فولادی و غیرفولادی به کار می‌روند. اکثر صفحات ساب آهن در قطر ۱۸۰ میلی‌متر و ضخامت سه میلی‌متر می‌باشند.
اکثر صفحات مینی ساب آهن در قطر ۱۱۵ میلی متر و ضخامت شش میلی‌متر می‌باشند.

 

خرید یک تلویزیون دسته دوم می‌تواند یک گزینه عالی برای کسانی باشد که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه هستند، اما برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید. اولین نکته این است که قبل از خرید، مطمئن شوید که تلویزیون دسته دوم که قصد دارید بخرید، در شرایط خوبی قرار دارد. بررسی کنید که آیا صفحه نمایش و ویژگی‌های دیگر آن سالم هستند یا خیر. همچنین، اگر امکان دارد، تست کردن تلویزیون قبل از خرید به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که عملکرد آن به درستی صورت می‌گیرد.

 

همچنین از دیگر نکات خرید تلویزیون دست دوم که قبل از خرید باید توجه دقت به قیمت است. برخی از تلویزیون‌های دسته دوم ممکن است به قیمت مناسبی در دسترس باشند، اما باید مقایسه‌ای دقیق انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که شما ارزش مناسبی را بابت پولی که پرداخت می‌کنید دریافت می‌کنید. همچنین، در صورت وجود هرگونه عیب یا خرابی، قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که توانایی تعمیر و رفع مشکلات فنی را دارید یا خیر. با این رویکرد‌ها، خرید یک تلویزیون دسته دوم می‌تواند یک تجربه موفق و صرفه‌جویی‌کننده باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.